JBL Creature II surround set / zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL Creature II surround set / zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

tim1977 06-07-2008

zeer goed geluid.is niks mee maar de volume regeling is waarde loos.
soms gaat hij niet zachter en de volgende dag komt er helemaal geen geluid uit.dit is een minpunt.

mr ramon 16-04-2008

Ik heb deze set nu zo'n 1,5 jaar, en ben er zeer tevreden over. Ik heb ook andere merken beluistert in de winkel, maar deze JBL set scoorde toch het beste geluid. Andere setjes begonnen te vervormen bij een hoog volume, maar deze JBL's bleven strak klinken. Je merkt echt dat het met de kwaliteit goed zit. Ik vindt de set er heel mooi uitzien, al is de aan/uit knop wel een beetje lastig te bedienen achter in de sub, tussen de aansluit bussen. Het volume is perfect te regelen op 1 van de speakertjes, dat is wel weer erg handig. Verder kun je de hoge en lage tonen naar wens instellen. Echt een super set, voor een redelijke prijs.

Peter Raeijmaeckers 08-04-2008

fenomenaal geluid, dit gezien de prijs en afmetingen. Lekker compact, volumeknop is erg fantasierijk, werkt ook erg gemakkelijk. Lang getwijfeld tussen dit setje en Logitech. Maar ja, JBL is toch een echt speakermerk. Zeker vermeldingswaardig is het volume, afgezet tegen de afmetingen, indrukwekkend. Alles is prima af te regelen! Voor dit geld een supersetje!!!!

JonBoy 19-04-2007

zien er waanzinnig uit maar geluidsprestatie is super slecht - zelf een basis model presteert beter

JBL Fan 28-02-2007

Ik heb deze set besteld, nadat ik hem eerst uitvoerig in de winkel heb getest. Vergelijk ze met bv. logitec en je hoort meteen dat deze JBL speakers van betere kwaliteit zijn dan andere pc speakers. Het geluid is zeer goed, helder en met een zuivere bass. Ook als je ze harder zet, blijven ze mooi en strak klinken. Oké het is géén 100 Watt maar je staat versteld van het geluid wat uit de subwoofer en speakertjes komt...

cali 11-02-2007

Deze kleine boxen met subwoofer liggen erg lekker in het gehoor. Daarbij vind ik ze erg mooi, compact en er zitten ideale volumeknopje in één van de speakers verwerkt.
Ze kunnen natuurlijk niet loeihard, maar naar mijn zin hard genoeg.
Goede kwaliteit voor een lage prijs.

Anaconda001 08-11-2006

Hele mooie Design Speakerset!

Tevens super kwaliteit!
Verwacht je niet van die 2 kleine tweetertjes, maar komt echt beregoed geluid
uit!

Top JBL!

Erg grappige volume regeling, zit op rechter tweeter, door middel van push.
Kon'm eerst niet eens vinden.

Aanrader.